نواز شریف پاکستان کی سالمیت کے لئے خطرہ، معروف ماہر فلکیات کی پیشگوئی سچ ثابت ہوگئی، مزید کیا پیشگوئیاں کیں؟

گلگت بلتستان ضلع نگر سے تعلق رکھنے والے عالمی شہرت یافتہ ممتاز ماہر فلکیات آغا بہشتی کی تمام پیشن گوئیاں سچ ثابت ہوگئی۔ تفصیلات کے مطابق ممتاز ماہر فلکیات آغا بہشتی نے مسلم لیگ نون کی حکومت آتے ہی پیشن گوئی کی تھی۔جاری ہے ۔

کہ نواز شریف کے ستارے پاکستان کیلئے منحوسیت ثابت ہوسکتا ہے اور نواز شریف کی وجہ سے پاکستان کی بدنامی ہوگی اورعالمی سطح پر پاکستان بدنام ہونگے۔ لیکن اُس وقت کہا یہ جارہا تھا کہ ماہر فلکیات کا شائد پاکستان تحریک انصاف یا عمران خان سے الفت کی وجہ سے اس قسم کی پیشن گوئیاں کرتے ہیں جس کی کوئی حقیقت نہیں۔ آج نواز شریف کا ممبئی حملے میں پاکستان ملوث ہونے کے انکشاف کے بعد یہ بات سچ ثابت ہوگیا کہ ماہر فلکیات آغا بہشتی نے درست پیشن گوئی کی تھی۔ کیونکہ ممبئی حملے کے حوالے سے خود بھارتی میڈیا سمیت بی بی سی تک کہہ چُکے ہیں کہ یہ بھارت کی جانب سے پری پلان گیم تھا مگر آج پاکستان کےتین بار وزیر اعظم بننے والے نواز شریف نے اپنے ہی ملک کے خلاف ہرزہ سرائی کرکے نہ صرف پاکستان کو بدنام کیا۔جاری ہے ۔

بلکہ اپنے عزائم کو دنیا پر واضح کردیا۔ یاد رہے آغا پہشتی نے 2018 کو نواز شریف کی زوال کا سال بتایا تھا وہ پیشن گوئی بھی درست ثابت ہوگیا اور آج پنامہ لیکس کی وجہ سے نواز شریف کو نہ صرف عمر بھر کیلئے سیاست سے نااہل قرار دیا بلکہ پارٹی کی صدارت سے بھی ہاتھ دھو گئے۔۔جاری ہے ۔

یاد رہے آغا بہشتی نے 2018 میں عمران خان کی تیسری شادی کی بھی پیشن گوئی کی تھی جو سچ ثابت ہوئی اور اُنہوں نے عمران خان وزیر اعظم بننے کا بھی پیشن گوئی کیا ہوا ہے۔

مزید بہترین آرٹیکل پڑھنے کے لئے نیچے سکرول  کریں۔ ↓↓↓۔

کیٹاگری میں : news

اپنا تبصرہ بھیجیں