جوانی میں ماڈرن اور عیش و عشرت کی زندگی گزارنے والی بشریٰ بی بی، بشریٰ سے پنکی پیرنی کیسے بنیں؟ کس شخصیت سے ملاقات نے ان کی زندگی بدل ڈالی؟

پاکپتن علاقے کے پرانے گدی نشین خاندانوں میں یہ بات مشہور ہے کہ پنکی پیرنی کے قبضے میں موکل یعنی ہمزاد ہے . واللہ اعلم .عمران خان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کی سابق شوہر کے ساتھ ایسی تصویر سامنے آ گئی جو آپ نے پہلے کبھی نہ دیکھی ہو گی۔جاری ہے ۔

.. ذرائع کے مطابق 1989ءمیں خاور فرید مانیکا سے شادی کرنے والی بشریٰ وٹو کو ابتدا میں روحانیت سے کوئی لگاؤ نہیں تھا، تاہم پھر ایک مرشد سے ملاقات نے ان کی زندگی بدل کر رکھ دی. یہ مرشد بابا فرید گنج شکرؒ مکے فالوور تھے. ان مرشد نے ہی آگے جا کر بشریٰ بی بی کو چند ایسے وظائف ”عطا“ کیے جن کے پڑھنے اور چلہ کشی سے انہوں نے موکلات کو قابو کیا ذرائع کا دعویٰ ہے کہ بشریٰ بی بی کے پاس ایک سے زائد موکل ہیں اور ان کے ذریعے بھی وہ لوگوں کا روحانی علاج کرتی ہیں جس میں جادو ٹونے کا توڑ بھی شامل ہے.” موکلات ہمزاد“کیاہیں.؟ہمزاد انسان کے ساتھ پیدا ہوتا ہے . قرآن و احادیث میں تفصیلُ موجود ہے.سائے کی طرح انسان کے ساتھ ہوتا ہے. تفسیر ابنِ کثیر میں قصہ ابلیس کے ضمن میں حدیث بیان کی گئی ھے،،کہ جب اللہ پاک نے ابلیس کو مہلت دی اور اس نے قسم کھائی کہ وہ انسان کو بہکائے گا اور اللہ پاک نے یہ چیلنج قبول کر لیا کہ تو اپنی تمام قوتوں سمیت جس طرح چاھے کوشش کر لے(بنی اسرآئیل 64 )تو اس نے کچھ ہتھیار طلب کیے اللہ نے فرمایا،،انسان کے ھر بچے کے ساتھ تیرا بچہ پیدا ھو گا،،۔جاری ہے ۔

تجھے ان کے دل تک رسائی دی جائے گی،اور تو خون کی طرح ان کے بدن میں دوڑے گا،،جس پر آدم علیہ السلام نے فریاد کی ،،تو اللہ نے ارشاد فرمایا ،آدم میں نے تجھے اور تیری اولاد کو توبہ نہیں دی؟ میری عزت کی قسم میں تب تک تمہاری توبہ قبول کرتا رھوں گا جب تک تمہارے بدن میں روح باقی رھے گی،، انسان کے بچے کے ساتھ پیدا ھونے والا،جن کا بچہ ،انسان کا ھمزاد (ساتھ پیدا ھونے والا) ھوتا ھے،،یہ شکل و صورت میں،بالکل اس انسان سے مشابہ ھوتا ھے،،علم و معلومات و جذبات و احساسات میں اُس کی حیثیت ایک بیک اپ ھارڈ ڈسک کی ھوتی ھے،جو آپ ھیں وہ ،وہ بھہی ھے،قرآن حکیم میں سورہ رحمان اور دیگر جگہوں پر یہ ھی جن نما ھمزاد مخاطب ھیں. …ہرعامل ہمزاد (سائے) کے ذریعے ہی کام لیتا ہے. جیسے ہی اسے حاضر کیا جاتا ہے. یہ فوراً ہی معلومات مہیا کرتاہے اور دوسرے ہمزاد سے رابطہ کر کے بہت کچھ معلوم کر سکتا ہے.ہمزاد ماضی کی خبر بھی رکھتا ہے،۔جاری ہے ۔

جبکہ مستقبل کے بارے میں کچھ نہیں بتا سکتا. لوگوں کو ان کے ماضی اور حال سے متعلق چند باتیں بتا کر حیران کردیا جاتا ہے .ہمزاد شیطان یا جن میں سے ہیں .اسلام کے مطابق شیطان جن ایک ان دیکھی مخلوق ہے جو ایک دوسرے کے کندھوں پر سوار ہو کر سیڑھی کی طرح پہلے آسمان تک پہنچ جاتے ہیں تاکہ اللہ جو اپنے فرشتوں کو وحی بیان کر رہا ہے، اس کو چپکے سے سن سکیں. چنانچہ اللہ نے ان جنوں/شیاطین سے وحی کو بچانے کے لیے شہاب ثاقب کو ان جنوں/شیاطین پر مارنا شروع کر دیا ہے.سورۃ 15، آیت 16 تا 18:میں ہے”یہ ہماری کار فرمائی ہے کہ آسمان میں ہم نے بہت سے مضبوط قلعے (برج) بنائے، اُن کو دیکھنے والوں کے لیے مزین کیا. اور ہر شیطان مردود سے ان کو محفوظ کر دیا. کوئی شیطان ان میں راہ نہیں پا سکتا، الا یہ کہ کچھ سن گن لے لے. اور جب وہ سن گن لینے کی کوشش کرتا ہے تو ایک روشن شہاب اُس کا پیچھا کرتا ہے…انسان کے بارے میں اس کا ہمہ وقت ساتھی ہمزاد انسان کی عادات خصائل سے آگاہ ہوتا ہے.ہمزادکو عمل نوری سے تسخیر کیا جا سکتا ہے .۔جاری ہے ۔

مقام تنہائی ، یکسوئی اور قوت اختیاری کی ضرورت ہے . مقام کی تنہائی ، پاک و پاکیزگی ، مقام اور جسم کو معطر رکھنا بھی ضروری ہے . ہمزاد سے رابطہ ایک علمی فن ہے.ہمزاد کو مسخر کرنے کے لئے خاص وظائف اور چلے کئے جاتے ہیں

مزید بہترین آرٹیکل پڑھنے کے لئے نیچے سکرول کریں ۔↓↓↓۔

کیٹاگری میں : news

اپنا تبصرہ بھیجیں