پاکستانی اداکارہ فلم کی شوٹنگ کے دوران بھارت میں حاملہ ہوگئیں

پاکستانی اداکارہ متھیرا نے انکشاف کیا ہے کہ وہ بھارت میں ایڈیشن دینے گئی جہاں 2 ہفتے بعد انہیں محسوس ہوا کہ وہ حاملہ ہیں ۔نجی ٹی وی کے پروگرام میں انٹرویو کے دوران بات کرتے ہوئے انکا کہنا تھا کہ جب میں بھارت میں ایڈیشن دینے کے لیے گئی اورمجھے دوسال سے زیادہ کاوقت ہوچکاتھا۔۔۔جاری ہے ۔

مجھے دوبڑے بریکس ملے تھے جس پرمیں بہت خوش تھی۔بھارت میں میراکام بہت اچھاچل رہاتھاکہ 2ہفتے کے بعدمیں نے محسوس کیاکہ میں حاملہ ہوںاداکارہ متھیرا نے مزید بتایا کہ حاملہ ہونے کا پتہ چلنے کے بعد میں ادھرسے ادھربھاگ رہی تھی ،کسی کومعلوم نہیں تھامگرمیری امی نے مجھ سے پوچھاکہ کیاہواتومجھے سمجھ میں نہیں آرہاتھاکہ میں کیابولوں۔۔۔جاری ہے ۔


متھیرا نے کہا کہ جومیرے شوٹ کی ڈیٹس لگ رہی تھی وہ میری 7سے آٹھ مہینے کے حمل کے دوران آتی تھیں تو7 سے آٹھ مہینے کے حمل میں تومیں بہت زیادہ سفربھی نہیں کرسکتی تھی۔بہت سے سارے لوگوں نے بہت ساری الگ الگ رائے دیں جس کی وجہ سے میں اورزیادہ پریشان ہوگئی تھی۔۔۔جاری ہے ۔

کچھ لوگوں نے بولاکہ کام کی طرف توجہ دوجبکہ کچھ نے بولاکہ اپنے آپ پرتوجہ دو۔لوگ ڈھکے چھپے لفظوں میں اپنی رائے دیتے رہے تومیں نے کہاکہ اب جوکچھ ہوناہے اسے ہونے دو۔انہوں نے اپنے انٹرویو میں بتایا کہ میں نے ڈائریکٹرکویہ بات بتائی اور اب جب ڈائریکٹرمیرے بیٹے کودیکھتے ہیں توکہتے ہیں کہ یہ وہی ہے جوہماری فلم کے بیچ میں آیاتھا۔

مزید بہترین آرٹیکل پڑھنے کے لئے نیچے سکرول کریں ۔↓↓↓۔

کیٹاگری میں : Viral